Medieträningsabonnemang
Medieträning är som att gå på gymmet. Du blir inte stark för livet efter ett pass, men med regelbunden träning bygger du en bra grundstyrka. Med ett medieträningsabonnemang skräddarsyr vi ett upplägg som ger stor flexibilitet att medieträna era talespersoner regelbundet, både i grupp och enskilt inför specifika intervjuer med medietränare som känner er.
Hur ofta ni vill medieträna bestämmer ni. Westander tar alltid bara betalt för nedlagd tid.
Exempel på innehåll i ett medieträningsabonnemang:
- Basupplägg
Vi skräddarsyr en medieträning med innehåll och intervjufrågor som är anpassade efter er verksamhet (15 timmars arbete, motsvarande 40 500 kronor).
- Genomförande
Basupplägget kan sedan genomföras hur ofta ni vill till en förutsägbar kostnad (vanligen 10–15 timmars arbete beroende på basupplägg, motsvarande 27 000–40 500 kronor).
- Intervjucoachning
En talesperson som genomgått basupplägget kan få kvalitativ coachning inför en specifik situation, exempelvis två timmar intervjuträning (5 timmars arbete, motsvarande 13 500 kronor).
Alla priser är exklusive moms.
Mer om medieträning
Mediestrategi
Läs mer om mediestrategi.
Kritiska intervjuer
Läs mer om kritiska intervjuer.
Budskapsworkshop
Läs mer om budskapsworkshop.
Individuell medieträning
Läs mer om individuell medieträning.
Medieträning i grupp
Läs mer om medieträning i grupp.