Så här började det

Westander föddes ur en idé om att förena samhällsengagemang och företagande.
Pr-byrån grundades år 2000 av två bröder, Henrik och Patrik Westander, den ena fredsaktivist och den andra oljebolagsdirektör.
Bröderna var på många sätt väldigt olika, men de hade en gemensam idé om att hjälpa företag att ta ställning i samhällsfrågor.
Än i dag tror vi att en konstruktiv debatt bygger broar och skapar tillit mellan människor.
Du kanske också vill läsa...
Företagsledare, gör din röst hörd!
Att företag deltar i debatten är motiverande för de anställda, lönsamt för företagen och bra för samhället, skriver Patrik Westander i en debattartikel i Dagens Media.Medierna bidrar till ansvarstagande ledare
Mediegranskning är i grunden bra, eftersom den sätter ett tryck på alla företag att ta samhällsansvar, skriver Frida Blom i en debattartikel i Veckans Affärer.Så skapar pr-byrån samhällsnytta
Ju fler som engagerar sig i debatten, desto bättre är det för både demokratin och samhällsutvecklingen, skriver Johanna Look i en debattartikel i Resumé.